Statistici si scurt istoric al targului de nunti Expomariage

In anul 2000, conducerea revistei Mireasa isi implinea un vis. A organizat, in luna martie, alaturi de World Trade Center Bucuresti, primul targ de nunti din Romania. Revista Mireasa, fiind – in acea vreme – singura publicatie de specialitate, a reusit sa aduca in expozitie toti clientii ei – in momentul respectiv 25 de firme – si sa atraga pe o suprafata  de 500 mp aproximativ 1.800 vizitatori. Succesul expozitiei a fost mare.

In vara aceluiasi an, JW Marriott Bucharest Grand Hotel ne propunea ca in anul 2001 sa organizam evenimentul in incinta hotelului Marriott, intrand astfel in parteneriat cu revista Mireasa pentru organizarea Expomariage. Cu toate ca emotiile organizatorilor au fost mari, rezultatele finale au fost mult peste asteptari: 37 de firme expozante, pe o suprafata de 900 mp. Intr-o atmosfera de eleganta princiara, mirii au putut face cunostinta cu noile tendinte in moda nuntilor. De atunci, asocierea revistei Mireasa cu JW Marriott Bucharest Grand Hotel s-a dovedit, an de an, un „mariaj” de success. Interesul firmelor participante a crescut si numarul de vizitatori la fel. La solicitarile insistente ale expozantilor a trebuit sa extindem spatiul de la Bucuresti. Asa a devenit si Palatul Parlamentului una din locatiile Expomariage. Astfel s-a ajuns la un duplex expozitional, plin de eleganta si rafinament, desfasurat simultan in 2 locatii grandioase, JW Marriott Bucharest Grand Hotel si Palatul Parlamentului. Astfel, in anul 2008, peste 15.000 de vizitatori au vizitat Expomariage Bucuresti, care a cuprins 140 de firme ce au expus pe o suprafata de 2.500 mp.
In 2007 s-a trecut pragul a 15.000 de vizitatori la Expomariage. Au expus 130 de firme iar suprafata expozitionala a totalizat aproape 9.500 mp. Un mare succes, completat de extinderea Expomariage in inca doua orase importante ale tarii, respectiv Iasi si Brasov, pe langa Cluj-Napoca, Oradea, Timisoara.

Astfel editia din acest an a Expomariage promite foarte mult: cei mai mari creatori la nivel national, cele mai mari firme de import si distributie, precum si cei mai importanti organizatori  din acest fascinant domeniu.

Organizarea acestor evenimente implica multa responsabilitate, atat fata de expozanti, care ne acorda incredere, investesc bani, munca si creativitate in realizarea standurilor pentru ca prezenta in expozitie sa le aduca rezultatele asteptate, precum si fata de vizitatori, care vin cu speranta sa gaseasca tot ce vor avea nevoie pentru pregatirea marelui eveniment.

Printre numeroasele instrumente de marketing disponibile, Expomariage si-a confirmat rolul de moment fundamental, in care cererea si oferta se intalnesc, schimba pareri si stabilesc un dialog.